Dag In De Branding
za
15
okt

Haags festival voor nieuwe muziek

Dag in de Branding

vier programma-onderdelen

Het overbruggen van verschillen. Dat is het thema van de 65e editie van het Haagse festival Dag in de Branding. De door corona afgedwongen fysieke afstand staat centraal in ‘Three Degrees from Reality’ van Ezequiel Menalled voor ensemble Modelo62. Hoornist Morris Kliphuis en pianist Joanna Duda onderzoeken de connectie tussen de barok en nu. Peter-Jan Wagemans verbindt jazz met modern klassiek. In ‘Toonzetters’, een collectieve compositie voor 2 piano’s en 2 slagwerkers, vormen 20 jonge componisten samen een veelstemmig palet.


Check hier 4

het programma van 15 oktober

Guzmán Calzada Llorente

Composer-in-residence

Dag in de Branding

Vanaf september 2022 is Guzmán Calzada Llorente voor twee jaar als composer-in-residence verbonden aan Festival Dag in de Branding. Guzmán is een componist, gitarist en […]

Lees meer
    • Dag in de Branding